SECŢIA PENTRU COPII ŞI TINERET

A
BIBLIOTECII JUDEŢENE ,,GHEORGHE ŞINCAI'' ORADEA

Bun venit!

Dragii noştri cititori,

Dorim să împărtăşim cu voi lucruri cât mai bune, experienţe noi şi plăcute. Încercăm să vă oferim informaţii pe care nu le găsiţi în altă parte şi care vă privesc în mod direct. Credem că o să vă placă şi vă încurajăm să luaţi legătura cu noi.

Informaţii zilnice

Pentru a efectua prelungiri ale termenelor de împrumut pentru carte, formaţi numărul de telefon 0359 800363, tasta 2 sau scrieţi-ne un e-mail la adresa sectiatineret_prelungiri_somatii@yahoo.com

luni, 24 iulie 2017

Tabăra "Prietenii bibliotecii" - săptămânile 2-3


 Am intrat în ultima săptămână de tabără.
Între timp, pe parcursul ultimelor două săptămâni, copiii care au ales Biblioteca Județeană ”Gheorghe Șincai” Bihor ca loc de joacă și recreere au avut ocazia să cunoască copii de vârsta lor și să participe la activități dintre cele mai diverse. 
CARTEA a fost la mare cinste, astfel că am citit povești și am folosit pauzele dintre două activități pentru a o cerceta.
Resursele MEDIATECII au fost valorificate în fiecare zi de luni, când copiii au vizionat unele dintre cele mai recente filme de desene animate intrate în colecția bibliotecii. În colaborare cu Inspectoratul de Poliție al județului Bihor și Inspectoratul pentru Situații de Urgență Crișana s-au desfășurat activități de informare și prevenție, însoțite de scurte demonstrații și de materiale educaționale audiovizuale, atât la sediul bibliotecii, cât și la sediul I.S.U Crișana al județului Bihor, spre bucuria copiilor. 
Am făcut mișcare, am construit avioane și săbii, ne-am întrecut, ne-am pus în valoare imaginația și creativitatea, am vizitat târgul de produse tradiționale din imediata vecinătate, am făcut glume și ne-am împrietenit. Ne-am certat și ne-am împăcat. Am exersat disciplina, dar am și ocolit-o. Am învățat lucruri despre noi înșine. Ne-am testat abilitățile sociale și nu numai. ”Aud și uit, văd și țin minte, fac și înțeleg” spune proverbul chinezesc. Am făcut și am ”desfăcut” tot ce ne-au propus voluntarii și bibliotecarii, sperând să ne atragem laude și să putem spune: ”A mea/al meu e cea/cel mai frumos/frumoasă”.

Tabăra în imagini:



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu