SECŢIA PENTRU COPII ŞI TINERET

A
BIBLIOTECII JUDEŢENE ,,GHEORGHE ŞINCAI'' ORADEA

Bun venit!

Dragii noştri cititori,

Dorim să împărtăşim cu voi lucruri cât mai bune, experienţe noi şi plăcute. Încercăm să vă oferim informaţii pe care nu le găsiţi în altă parte şi care vă privesc în mod direct. Credem că o să vă placă şi vă încurajăm să luaţi legătura cu noi.

Informaţii zilnice

Pentru a efectua prelungiri ale termenelor de împrumut pentru carte, formaţi numărul de telefon 0359 800363, tasta 2 sau scrieţi-ne un e-mail la adresa sectiatineret_prelungiri_somatii@yahoo.com

marți, 8 martie 2011

Concurs la Zibo

La solicitarea partenerului nostru, doamna Daniela Christian, de la Asociaţia Zibo din Satu Mare, am făcut parte din juriul concursului de poezie ,,Mama mea'', concurs adresat elevilor din clasele I-IV, organizat cu ocazia zilei de 8 Martie.
Spicuim din regulamentul de concurs:
- fiecare poezie trebuie să adune cât mai multe "Like".
- data limită de expediere a fost 7 martie, ora 16:00.
- s-a format un juriu din 3 bibliotecari, care au notat poeziile. Primele 5 poezii din clasamentul bibliotecarilor va dubla numarul de like-uri.
- membrii juriului şi notele acestora vor fi publicate pe Newsletter si Facebook în data de 8 Martie 2011.
Premiul : Câstigatorul concursului va primi un tricou personalizat cu Zibo, 5 caiete personalizate cu Zibo şi poza câştigatorului, 10 odorizante auto sub formă de inimioară cu poza copilului şi mesajul "Te iubesc, mami!". Pentru alte detalii şi alte concursuri accesaţi:
www.zibo.ro, la Planeta blog/Poezii pentru mama mea
Din cele 30 de poezii înscrise în concurs, dau citire uneia scrisă de Tache Marian. Marian este elev în clasa a III-A, la Şcoala de Arte şi Meserii Rusetu, comuna Rusetu, judeţul Buzău, învăţătoare Simion Doina.

Odă către mama mea

Faci parte din sufletul meu,
Acolo te port mereu.
Te iubesc mămica mea!
Ce-nfloreşti în ochii mei,
Ca o zână între zmei.

M-ai crescut, m-ai educat,
Greutăţi ai îndurat,
Ce-i drept eşti de lăudat
Pentru ce-ai realizat.

Şase suflete ai născut,
Oameni demni de acest pamânt.
Te rugai la Dumnezeu
Să ne ferească de rău.

Eu acum iţi mulţumesc
Şi din suflet TE IUBESC!
Te voi respecta, te voi adora
Toată viaţa ta.
Că eşti mama mea! ANA

Un comentariu: