SECŢIA PENTRU COPII ŞI TINERET

A
BIBLIOTECII JUDEŢENE ,,GHEORGHE ŞINCAI'' ORADEA

Bun venit!

Dragii noştri cititori,

Dorim să împărtăşim cu voi lucruri cât mai bune, experienţe noi şi plăcute. Încercăm să vă oferim informaţii pe care nu le găsiţi în altă parte şi care vă privesc în mod direct. Credem că o să vă placă şi vă încurajăm să luaţi legătura cu noi.

Informaţii zilnice

Pentru a efectua prelungiri ale termenelor de împrumut pentru carte, formaţi numărul de telefon 0359 800363, tasta 2 sau scrieţi-ne un e-mail la adresa sectiatineret_prelungiri_somatii@yahoo.com

luni, 25 ianuarie 2010

24 Ianuarie 1859 - Unirea Principatelor Române

În paşi de horă, ne-am întâlnit azi, 25.01.2010, la secţia tineret a Bibliotecii Judeţene ,,Gh. Şincai'' Oradea, împreună cu elevii clasei a III-a de la Liceul cu Program Sportiv ,,Bihorul'', coordonaţi de doamna învăţătoare Nicolau Dorina, pentru a sărbători ,,UNIREA PRINCIPATELOR ROMÂNE'' (24 ianuarie 1859), înfăptuită de marele domnitor Alexandru Ioan Cuza.
Elevii au participat cu mare interes la această activitate, au purtat discuţii pe baza subiectului legat de unire, au răspuns la întrebările puse de organizatoarea acţiunii, au citit din povestea lui Ion Creangă ,,Moş Ion Roată şi Unirea'', iar la sfărşit am încins ,,Hora Unirii'', interpretată de corul din cadrul Armatei Române.
În cinstea acestui eveniment, s-a organizat şi o expoziţie de carte.

Un comentariu:

  1. Am participat la aceasta activitate cu interes,fiindca am fost curioasa. Am ramas impresionata, deoarece am aflat lucruri noi pentru mine din domeniul istoriei, si cel mai mult mi-a placut cand ne-am prins cu totii in hora.

    RăspundețiȘtergere